Een strakke platte buik krijg je zó

een platte buik krijg je zó

Tips:

Tips voor een goed ontbijt

1. Volkorenbrood of havermoutpap aangevuld met bosbessen en amandelen of noten
2. Twee hardgekookte eieren samen met wat bessen.
Neem ook citroensap. Het reinigt je je lichaam en is erg verkwikkend.
Probeer je kopje koffie in de ochtend te laten staan en neem in plaats daarvan een kopje groene thee! Cafeïne geeft je metabolisme een boost voor enkele uren maar daarna krijg je weer een moeheid over je..Uit onderzoek blijkt dat enkele kopjes groene thee per dag  drinken je lichaam 20% meer calorieën verbruikt terwijl je sport.

Tussendoortjes

Alle soorten noten die ongezouten zijn, zoals walnoten en cashewnoten, bevatten de gezonde vetten . In gezonde vetten zitten  vezels, eiwitten, en ijzer.Gezonde vetten zijn vetten die goed en nodig zijn voor je lichaam, evenals een dosis vitaminen en mineralen. 
Groenten kun je altijd eten en zijn nooit teveel.  Groenten zijn natuurlijk  vetarm, zitten boordevol vitaminen en mineralen en laten tevens gifstoffen uit je lichaam afvloeien.

Lunch

Een voedzame en vitaminerijke lunch is belangrijk en zorgt ervoor dat je goed  de middag door komt.
Een salade gemaakt als basis van donkere bladgroenten, zoals spinazie is heel gezond. Het bevat veel antioxidanten  en zijn een boost van calcium . Zij bevatten weinig  calorieën  Voeg daar een handjevol bruine rijst of quinoa aan toe en je hebt een lach die rijk is aan bv  vitamine B en vezels. Deze helpen je om de overbodige calorieën te verbranden. Eet ook wat tomaten want deze verbranden vet!

Gezonde vetten en proteïnen zitten in o.a. : 
1. Eieren 
2. Asperges
3. Avocado
4. Tomaten
5. Groenten

Zonnebloempitten bevatten veel voedingsvezels. Zij geven je voor langere tijd een voldaan gevoel.

 

 

Lees verder
8/10
Overall score: 8/10
Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites
Translate »